EylemAryen Bende de çıktı açlık ve tokluk şekerine bakıldı şeker yüklemesi yapıldı ama şeker çakmadı. Doktorum yinede hamur işi ve şekeri kesmemi söyledi. Nette yazana çok kafayı takma. Bana erken doğum riski var dedi şu fazlalığından dolayı. 30. Haftada kasılmalarım oldu ama serumla normale döndü. Biraz dikkat edince 32. Hafta kontrolümde su seviyesinin normal düzeyde olduğunu söyledi. Şimdi 34. Haftadayım şükür. Çok kafana takma detaylı ultrasona girmedim. Doktorum en son gittiğimde olumlu ve güzel konuştu. Eminim düzelecektir çokta kafayı takıp kötüyü çağırma.