Hasadser valla artık aklım almıyo canım suyunun gelmesıne sebep ne bilmiyorum ama bu benım ucuncu gebelıgım bıtane sekız aylık karnımda öldü bıtane dort aylık suyum geldı öldü dort aylık olan rahım kısalığım varmıs ondan suyum gelmıs oyuzden o gebelıklerıme bakarak sımdıkı gebelıgımdede serklaj yaptılar progestan hep var coraspırın ve enox gobekten ıgne yapıyorum lekem geldı hastanede yatıyorum doktor porgestanı fıtıl olarak bırakalım ondan olmus dedı hap olarak kullanacakmısım enfeksiyon varmıydı sende oda riskliymıs suyun ondan da gelmiş olabılır canım geçmiş olsun doktor bı sebep soylemedı mı rabbım kucağını bos bırakmasın