Merhabalar 11 haftalık geneyim bugün kahverengi akinti oldu azoncede doktora gittim alttan muayne etti vajinit olmuşum iltihap var dedi birde düşük tehditi olmasın diye hem ağızdan hap hemde iğne verdi 3 tane prolutan depot iğne birde duphaston tablet vajinal fitil gynomax verdi bende iğneden tereddüt ettim benzer durum yaşayıp kullanan varmı bu ilaçları kendi doktorum.degildi muayne eden korkuyorum düşük olurmu