Bereninannesi Ay çok uzun zamandır foruma girmiyorum çünkü girdiğimde kimsecikler yoktu forum iyice ıssızlaşmış ya burda mısınız kızlar 🥰 kızımın doğum hikayesini paylaşmamın üzerinden 11 ay geçti biz 11 aylık olduk bileeee
Blueberry0 Bereninannesi dün geceden beri bi pembe lekelenmem vardı. Tetikteyim 37+0 🥴🫶🏻Şuan gelmiyor ama bakalım ne olucak. pazartesi dr gidicem sanırım alttan muayene edecek
Pembesarelle2 Bereninannesi Aynen canım ya önceden sürekli girerdim ama şimdi haftada 1 anca giriyorum sarmıyor artık 🤥