Bizde suan 36+5 olduk gebelik şekerim olduğu için ve bebek önden gittiği için doktorum risk almak istemiyorum ve iri bebek olsun istemiyorum dedi o yüzden 27 Aralık doğum tarihi aldık ya i 38+3 te alacak 2024 olmasına takılmıyoruz artık çevrede çok dırdır yapan yaş kaybedecek cart curt diye ama sağlıklı olsun rabbim herşeyi yoluna koymustur