Jsjkskklsls 32.haftada rapor alsam 6 haftalık rapor odememi ne zaman alabiliyorum bılgısı olan varmı?
Evlimutlucocuklu06 Jsjkskklsls ayrıca 6 haftalik rapor ödemesi derken 8+8 gibi 16 haftalık değerlendiriyor rapor 32. Haftadan itibaren rapor alınabiliyor. 37 haftada zorunlu artık. Ödemeler doğumdan sonra
likesah Jsjkskklsls ilk odeme dogumdan sonra dogum sonrasi odeme dogum sonrasi izin bittikten sonra yapiliyor diye biliyorum
ozgeyenigul Doğumdan sonra artık aylık olarak da alınabiliyor, iş yeriyle görüşmeniz gerek bununla ilgili.
Petrichorers ozgeyenigul ben 37de ayrıldım izne kasım sonundan beri gitmiyorum ocakta maaş alabiliyor muyum ki acaba haftaya da doğum olur büyük ihtimalle zaten