Zuleyhakarakaya
Muayene zaten korkulucak bisey değilmiş.Iki parmakla yapiliyor.Birde jel sürüyor diye parmagina kayganlasiyor bisey hiss etmiyorsun.Birde doğum ağrısı zamanı doktor ne yapsa bisey hiss etmezsin.Cunki zaten ağrın var ve bisey hiss etmiyorsun.Sen youtubedeki hanım efendinin konusmasini dinle istersen.Sureci anlatiyor.Ben dinledim gercekten çok rahatlatiyor.