Sedagnlty Arkadaşlar 28+4 üm bugun ayakta durunca karnım acıyor agrıyormus gıbı bı de belım agrıyor sureklı küçük tuvaletım gelıyor orama baskı yapıyor çok hep yürürken sızınde böyle oluyor mu
Zelihademirz Bende 28+2 aşırı bel ağrısı oluyor ve karnımın üzerinde kaburgalarımın tam ortasında aşırı ağrı oluyor. Çalışıyorum yorulduğum zaman katlanılmaz oluyor. Bel ağrısını çok duyuyorum ama bu karın üstü ağrısı beni çok endişelendiriyor.