Glcn2024 Kızlar şubatta doğum yapacağım inşallah ama şimdiden aklıma takıldı düşen göbek bağını ne yapıyorsunuz gömdünüz mü sakladınız mı çok merak ediyorum ve ne yapacağıma karar veremedim
cutecik Glcn2024 oğlumunkini saklıyorum evde kısmetse şubatta doğumum var onunkide düşünce saklıcm daha snra gömerken ikisini aynı yere bir gömmeyi düşünüyorum
Glcn2024 cutecik böyle nereye gömersen ona göre geleceği olur diyorlar da ne kadar doğru bilmiyorum tabi 😀
Churcill Glcn2024 ya bizim bildiğimiz ayak basılmayan bi toprağa yaşamı temsilen de böyle ağaç dibine gömmek lazım. Yaşadığım yerde de zeytin ağacı çok var o yüzden oraya gömdük ☺️
cutecik Glcn2024 valla hiç bilemiyorum ya😀 ama kaynanam ikisnin yan yana gömmüş maşallh kardeşlerde çok güzel hep birlikteler birbirlerini düşünürler ordan öyle içimden geldi bnmde öyle gömmek
ZehrAren Glcn2024 kızılcık şerbeti Nilay gibi parça parça yapacağız 😂Ay ne gülmüştüm o sahneye karar veremedi her parçayı bı yere koyacaktı.Şaka bı yana bende camiye gommustum.bu bebeğimde daha karar veremedim bende düşünüyorum
ASE6154 Glcn2024 köye götürdük gömülsün diye 1 hafta merdivende kaldı eşime dedim bak bu çocuk büyüyünce merdivenci olacak göm artık şunu diye😶 sonuç çocuk merdiven hastası, bayılıyor merdivende oynasın 🙈