Fatmac 14+5 deyiz. Bebek biraz aşağıdaymış. Rahim ağzı kısalığından şüphelendi doktor ama normal çıktı. Bebek ne zaman yukarı çıkar tahminen ? Yapabileceğim bir şey var mı ? Bu durumu yaşayan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi ?
Fatmac Karanfill bugün doktora gittik de hiç düşük riski var demedi kasılma sordu yok dedim sertleşmede hissetmiyorum. Bakalım 1 ay sonra yukarı çıkmasını bekleyeceğiz dedi
Karanfill Fatmac benim ilk gebeliğimde başından sonuna kadar hep asagidaydi. Baya baya asagidaydi hemde, Doktorlar yapindan dolayı dediler. 40+0 da doğum yaptim. Hiç korkmayın bı şey olmaz inşallah