sulenindunyasi geçmiş olsun gözünüz aydın mahalle muhtarına çok güldüm 😂😂 ben de kızıma 2-3 takım hastane çıkışı koydum.bi baktım çocuğa altı başka üstü başka kıyafetler giydirmişler 🤣 o kadar insan akıl edememiş takım olarak vermeyi:)) bu doğumumda sıkı sıkı tembihlryeceğim annemi ve eşimi.ama yenidoğan almama rağmen hepsi çok büyük oluyordu ilk ay.