Yasemincee26 benim hala arada bir batıyor çok az ama 21. Haftaya gireceğim. Çok ayakta kaldın ve yorulduysan olabilir ya da idrar yolu enfeksiyonu olabilir batmalar çoksa canım. Bol su ve dinleme ile geçiyorsa sorun olacağını sanmam ama yine de doktoruna sor:) bebiş büyüdüğü için o haftalarda öyle ağrılar normal.