Merhabalar öncelikle. Yarın 37 haftalık olucağız İnşAllah son bi kaç gündür karnım acayip sertleşiyo bir kaç dakika sonra rahatlıyo sertleşdiyi zaman biraz canım yanıyo doktoruma sormadım ama kaynanam çocuk o bi yere toplanınca öyle oluyo dedi, ama toplanınca biliyorum hep bi tarafa toplanıyo o taraf şişiyor diyer taraf küçülüyo, bu toplanma diyil acaba niye böyle oluyor aranızla böyle olan varmı ?