Kamelya Merhaba ben 30 haftalık gebeyim sağlık ocağı kaydım yoktu aşılarımı olamamıştım yeni kayıt yaptırdım cuma günü gel aşı yapalım tek doz dedi bu haftadan sonra zararı falan olur mu acaba 30 haftalıkken tetanoz aşısı yaptıran var mı
Ummuskaan Kamelya canım bildiğim kadarıyla 36. Haftaya kadar yapıyorlar zararının olacağını zannetmiyorum
Selim_Alparslan Kamelya doktorun söylemedi canım aşı olacaksın diye . Ben 19. Haftada ve 24. Haftada oldum aşıları
Byz55 Kamelya ben ikinci dozunu 28 haftalıkken yaptırdım canım 32 kadar yapılıyor diye biliyorum öyle dedi hemşire
Kamelya Ummuskaan bazı yerlerde 30. haftafan sonra yapılmıyor erken doğuma sebep oluyormuş diye okudum da en iyisi bide doktorumdan onay alıyım
Kamelya Selim_Alparslan canım söyledi ama sağlık ocakları full doluydu hiçbir yere kayıt yaptıramadım yeni kayıt yaptırabildim özeldede yapıyorlarmış aşıyı aslında ama işte ben geç kaldim