Senemikoo yok canım olmuyor cok kasıntınız mı var kardeşimin olmustu onun baya kotuydu kaya tuzuyla kendini keseledi her gun biraz bekletti anca oyle cocum buldu gebelık kaşıntısıydı onun ki hatta doktora kaya tuzu onerın hocam bana o iyi geldi demıs oda gulmus 😂😂😂 dogum yapalı 4 ay oldu oda sende Bi dene bakalım bi arkadasım da kasınma oldu oda aynı ama ona kortizon vurdular cok kotu olmustu onun ki son haftalarda oluyor genelde oda 2 ay oldu dogum yapalı şükür ben daha yasamadım