aysecen_06 M1907- evet 2 haftadır o durumdaydık sıvısıda sınırdaydı normal doğum riskli olduğu için sezaryen karar verdik
Dileksue M1907- bizimde bir tur dolandı çarşamba günü öğrendik doktor tekrar bir hafta sonraya çağırdı 36 2 şuanda bakalım ne dicek çarşamba günü bende kafama taktım
AsELinAnneSi__ M1907- Bizde 3 turmuş doğum hemşiresi den öğrendim kilo alımı yavaslamisti tansiyonumda olunca sezeryan oldum çok sıkıp kan akimini etkilemediği sürece sıkıntı olmuyormuş böyle söylendi bize sağlıcakla kavusun inşallah ☺️
M1907- Dileksue bende aynı durumdayım bizi de 1 hafta sonraya çağırmıştı ama ben biraz stres yaptım tansiyonum yükseliyor o yüzden erkene aldık randevuyu
aysecen_06 AsELinAnneSi__ Sumeyyesm olabilir benimde sıvısı azalmaya başladığında kordon problemi çıktı
AsELinAnneSi__ aysecen_06 2600 doğdu 36 günlük olduk toparladı çok şükür teşekkür ederim inşallah sizde sağlıcakla kavusun 🤲💓
Dileksue M1907- haklısınız bende duramıyorum insa aşırı stres oluyor sıkmayın canınızı sağ salim kucağımıza alıcaz inşallah