EvrimAnac Kızlar dün gece sağ kasık tarafına ağrı saplandı epey bi ağrıdı ama sonra geçti.35.haftadayım bu arada buna benzer şeyler yaşayan var mı aranızda ?
KuzeyinAnnesi10 EvrimAnac 33 34 den beri yaşıyorum bazen sidetleniyor canım korkma alışıyorsun 36 oldum bazen çok fena ağrıyor
EvrimAnac KuzeyinAnnesi10 rahim büyüdüğü için bebek baskı yapıyor sanırım değil mi onu düşündüm uykudan uyandım resmen çok kötüydü 🥺 normalse iyi bari canım sağol Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 son ve zor zamanlar
KuzeyinAnnesi10 EvrimAnac Amin inşallah vallahi çok zor yüreğim ağzıma geliyor her ağrıda bu sefer tamam geliyor diyorum her ağrı başladığında
EvrimAnac KuzeyinAnnesi10 evet insan onu da düşünüyor kaygılanıyorsun sancı da buna benzer ağrı mı olur ki