İlk hamileligimde 2 defa vuruldum sözde 5 sene geçerliliği vardı. Hamileyim ve 3 . Dozunu olacaksın dedi doktor. Ve tetenoz bana çok ağır geliyor 2 gün boyunca yataktan kalkamıyorum
. Soyledimde aile hekime 2 doz vuruldum yetmezmi ben zorlanıyorum diye 20 haftalıkken yaptırmanız lazım dedi . Yaptırmak zorunda mıyım kızlar gerçekten beni mahvediyor o iğne. Kadın Doğum doktorumla daha görüşmedim ona desem vurulmak zorunda mıyım diye