Sevinc-Berna87 Kızlar bugün 4+0 olduk cok heycanliyim nezaman bebeyi ve keseyi görebilirim nezaman gidiyim doktora 🥰😇ve bi soru daha nelere dikkat etmem gerekiyor fazla yatmayi seven insan degilim
edasontr Sevinc-Berna87 net 7 ci haftada git kalp sesini ve keseyi gorursun erken gidersen sadece keseyi gorursun
tatlibebegim_ Sevinc-Berna87 5 haftalıkken keseyi 6 haftalıkken kalp atışını duydum ikiside vajinal ultrason ile
Sevinc-Berna87 edasontr tamam canim sagol bide nelere dikkat etmem gerekiyor ben fazla yatmayi seven insan degilim
Papatyakokulukiz Sevinc-Berna87 yatma zaten rutin işlerini yap . Ama ağır falan kaldırma. Yeni daha seni zorlamaz. İlk gebeliğin mi
edasontr Sevinc-Berna87 haraketli olman daha guzel bende calsııyorum mesela dusuk tehliken yoksa yatmak zorunda deglsn kzumm ben ikizlere hamileyim 20 haftamdayım çalışıyorum yani
Sevinc-Berna87 Papatyakokulukiz yok canim ikinci gebeligim ama oglumda kanamamda olmuşdu.6 haftalikken insallah bunda olmaz
Sevinc-Berna87 edasontr anladim canim tamam ilk gebeligimde kanamam oldu hastamede yattim ya bundada olacak diye korkuyorum Ama her gebelik ayni olacak diye bisey yok demi 🥰🥰
edasontr Sevinc-Berna87 yani kuzumm korkmaa bu guzel olucaktır eminim rabbim saglıcakla kucagına almayı nasp etsin insallahh hepimize 🙏🥰🤲🏻🤲🏻
Sevinc-Berna87 Pamuk ayy canım evet rabbim bu ay nasip etti allahim isteyen herkeze nasip etsin insallah 😘😊😊🥰🥰