Lou 34 haftalığım kasıklarımda sancı var nst girdim sancı yok dedi doktorum ama baskı gibi ağrı var bu durumu yaşayan var mı ?
KuzeyinAnnesi10 Lou oluyor normal canım yorma kendini baskıdan çok fazla yaşıyorum 36 oldum ayakta duramıyorum artık
Lou KuzeyinAnnesi10 geçmiş olsun size de 🙏🏻 bugün ilk defa başıma geliyor ya ayaktayken oluyor özellikle