37+5 günlük hamileyim belimde ve karnımda,sürekli sızı var artmıyor şiddeti sizce sebebi ne olabilir yaklaşık iki haftadır aynı sıkıntıyı yaşıyorum doktora gittim nstde sancı bi çıkıyo bi gün çıkmıyor ama sızlama gibi ağrılarım arada yine oluyor sürekli doktora gitmekten de yoruldum