sedseda Alan var mı kızlar kalıpları nasıl neye göre aldınız alacağım ama değişim iade olmadığı için bilemiyorum kac beden alacağımı 167 boy 75 kiloyum normal bedenim 85 di ama hamilelikte 90 95 oldum
Zeytop sedseda normal bedenim 85 ken 95 aldım şuan 78 kiloyum kopcasi hafif sıkıyor birde ucu belli ediyor varsa sungerlisini tercih etmenizi öneririm. Hamile donlarida göbek kısmı eve sıkmıyor rahat ama bacak kasık kısımları xl almama rağmen beni rahatsız etti
bdenerigokce sedseda ebebekten almadım, teendyolda bir satıcıdan aldım 2 tane hala yıkayıp yıkayıp kullanıyorum 25 gün oldu
Arzu343434 Dün aldım kaplı emzirme atletini. Kapsiz olanları 85 almıştım tam olmuştu ama atleti 90 almama rağmen dar geldi sırtımı acıttı. En büyük beden neyse onunla değiştirecem o kadar darlandim