ipeklinaismom Kızlar 20+5 de ilk doz vuruldum , 2. Doz ne zaman acaba yada sağlık ocağı hemşiresi ariyormu , ilk dozda aramislardi
ozgekader ipeklinaismom onu ilk dozu vurulduğunuzda söylemesi gerekirdi ben kasımda oldum ilk dozu ocakta tekrar gel dedi bana
aslhnkrts9 ipeklinaismom siz söyleyince bende hesapladım beni 12 ocakta çağırdı 25. Hafta oluyo 3 gün önce yaptırdım bende
ipeklinaismom Nuraslanklc 10 yıldan fazla olunca iki doz yenilenmesi gerekiyor diye biliyorum yanlış mı biliyorum acaba iki doz yapılmıyor mu normalde
Nuraslanklc ipeklinaismom bana hiç öyle birşey dememislerdi ikinci dozu olduğunu bile şimdi öğrendim açıkçası 😶
ipeklinaismom Nuraslanklc internettede aynısı yaziyoda bilemedim bundan önce en son 2012 de olmuşum 11 sene olmusta ben bunu Pazartesi arayıp sorayım en iyisi
likesah ipeklinaismom ikinci doz 1 ay sonra yapiliyor normalde. Ben unuttum daha gec gittim ama problem olmaz dediler neredeyse 2 ay sonra oldum 2. Dozu.
Nuraslanklc ipeklinaismom aynen iyi olur sormak ben 4 yıl önce yaptırdım dediğim 1 dozu şimdi 2. Gebeliğin 27 haftalık olacağız daha arayan soran yok 😁 düşmedim ustunede çok 10 yıl geçmediği icin
MorKelebek54 ipeklinaismom bizim saglik ocagi ilk 20. Haftada cagirdi sonra 25. Hadtada cagirdi ama heryerde ayni midir bilemem. Bu arada neden iki doz onu anlamadim bilgin var mi bu konuda
ipeklinaismom MorKelebek54 araştırdığım kadarıyla ilk biz anneyi ikinci doz bebeği koruyor diyolar hatta tam koruma için 6 ay sonra 3. Doz da yapılması lazımmış