Hilalcikkk Arkadaşlar merhaba ne zaman muayene olsam hep ücretli ilaç yazıyor doktorum sigorta karşılayan ilaçları neden yazmıyorlar vajinal enf için 300 tl lik fitil söylüyor. Reçete yazar mısınız diyorum ücretli al canım yazmış ŞAKA MI
Sidelya_ Hilalcikkk yapiyolar malesef ki öyle anlaşmalı oldukları ilaç firmalarıyla ücretli alamam şuan imkanım yok deyin ısrar edin baktınız uzatıyor doktorunuzu değiştirin bence
2kucukbebis Hilalcikkk Sağlık ocağından rica edip yazdırabilirsiniz özellerde bu sıkıntı çok oluyor bende gidip sağlık ocağından rica ederek reçete ettiriyorum bazı şeyleri.
Hilalcikkk 2kucukbebis sağlık ocağı da kadın doğumcunuza sorun diyorlar yazmaya korkuyorlar anlamadım gitti
2kucukbebis Hilalcikkk Kadın doğumcunuzun önerip yazdığı kağıt ile giderseniz sıkıntı yaratmazlar muhtemelen. Bende de önce doktorunuza sorun diyorlar ama o yazdı diyince reçete ediyorlar.
Rabiul @Hilalcikkk benim doktorumuzda sgk ile anlaşması olmadığı için ilaçlar yüksek fiyat çıkıyor bi tanıdığım abi var ona gönderiyorum sağlık ocağından yazdırıyor gidip eczaneden alıyorum bende