Benimde 5haftalıkken öyle oldu kese etrafında resmen kese kadar kanama alanı vardı 8 hafta sürdü yoğunluğu azaldı lekelenmeye döndü. Düşük tehlikesi dedi. 1,5ay işe gitmedim yattım hareketle artan lekelenme kanamam oluyordu. Çok şükür geçti. İlaç kullanmadım sadece istirahat. ❤️🩹