Merhaba arkadaşlar doğum yapan diğer anneler ile doğum yapmamış anne adaylarımıza bilgilendirme yapalım tecrübelerimizi aktaralım. Ben doğum yapalı 11 gün oldu bence kesin alınması gerekenler süt sağma pompası, emzirme yastığı olmasa da olur ama bence olması kolaylık oluyor, ıslak mendil çok gidiyor alıp stok yapabilirsiniz. Onun dışında 0-3 aylık kıyafet ben az almıştım ama yetmiyor gerçekten her gün makine açıyorum😂 fazladan kıyafet alabilirsiniz. Uzun kollu zıbın tercih etmiyorum 3 adet aldım sadece ama kolları dar olduğu için çok kullanışlı bulmadım belki aldığım sayfadan ötürüdür trendyoldan almıştım. Onun dışında biberon avent yenidoğan aldım çok memnunum süt sağıp o biberonla vermek kolay oluyor meme reddi de olmuyor. Alt açma örtüsünü ben yıkanabilir temizlenebilir aldım arkadaşım tek kullanımlık almıştı yetişmiyor diye oda temizlenebilir aldı bence daha kullanılabilir. Hastane içinde bebeğe eldiven olmayabiliyor çorap kullanıyoruz biz😂 fazladan çorap koyabilirsiniz el için. Aklıma bunlar geldi varsa sormak istediğiniz cevaplayabilirim. Doğum yapmadan önce böyle bir post görmek isterdim o yüzden sizlere de yardımcı olmak istedim🌸 Bir de eklemek istedim hastaneye kayısı hoşafı götürmenizi tavsiye ederim tuvalet sorunu da çekmezsiniz böylelikle ağrısı kötü oluyor😂🌸