Denizzkumsal aslında pek şanslı sayılmam. Eşim asker, başka yerde çalışıyor ben yalnız yaşıyorum. Hastanede tek başıma yattım. Serumlarımı tek başıma yedim. Bu konularda çok tecrübesiz olduğum için de çok korkuyordum acil de hiç bir şey yiyemiyorum nolursunuz bebeği besleyin diye ağladığımı bilirim. Son aşamada annem geldi. Çok zor geçti benim için ama Allahıma çok şükür 32.haftaya geldim şimdi. O günler geride kaldı. Bende nasıl bir travma yaşattıysa o günlere dair hiç bir şeyi hatırlamak istemiyorum. Yinede imkanınız olursa yoğurt çorbası yapmaya çalışın😇❤️