Merhaba kızlar 29+3 deyim doktorum sürekli hastane de değil o yüzden doğum için dedi ki hastanede olduğum günlerde 38. Haftanda fln suni sancı ile doğum başlatabiliriz diye fikir verdi bu konuda bilgisi olan yada böyle doğum yapan var mı :) normal doğumdan çok korkuyorum ama çok sağlıklı deniliyor doktorumda normali öneriyor fakt çevremde suni sancı işkence açılman olmuyo öyle diyende var kafam çok karışık yardımcı olur musunuz :)