Ikranurr 24 haftalık hamileyim ağrim vardi hastanye gittim erken doğum riski çıktı çok kokuyorum aranızda böyle durum yaşayan varmi
2melek_anne Ikranurr bende oğlumda yaşadım 32 haftalıkken korkmayın sakın bol bol dinlenin uzanin benim oğlum 39+5 doğdu inşallah siiznde öyle olur🙏🤗
Wafflesgirl Ikranurr bende öyleydim 17.haftada sancım çıktı. İlaçlar verdi ve sadece yatacaksın dedi şükür 32.haftayı gördüm.. çok geçmiş olsun
Bhraysel78 Bana devlet hastahanesi soylemedi hic ozele cinsiyet ogrenmeye gittigimde ogrenmistim erken dogum olabilir dedi 26 haftada yaptm allah yardimcin olsun oyle bisy olmaz insallah
Bhraysel78 Ikranurr suan 2 yasinda tekrar hamileyim bakicaz artik buda ayni olmaz insallah 2yasinda ki kizim masallahi var 2 ay kalmisti kuvezde sadece gelisim icin ama baska sebeb yoktu
ikizmom94 Benim de karinda sertlesmeyle gittim 3 gun once sancim çıktı ve rahim ağzı kisalmis 28 mm ikiz hamileyim serklaj da olmuyor inşallah sağlıcakla kavuşuruz 😔😔