Kızlar merhaba idrar enfeksiyonundan dolayı doktor çarşamba günü urocare vermişti kullandım cuma tekrardan tahlilde hala devam ettiğini gördü şimdi de monurol yazmış kullan diye ama eczacı 10 gunde bir kullanıldığını söyledi bu ilacı hic böyle 3 gün ara ile kullanan varmı 10 haftalik hamileyim biraz tereddütte kaldım