Bebeğimin boğazı enfeksiyon olmuş . Dünden beri sürekli ateşi 39 Lara çıkıyor. Ilık su ile duş aldırıyorum ılık bez ile siliyorum koltuk altını alnını ama kalıcı çözüm bulamadım. Acile gittik malum haftasonu çocuk doktoru yoktu antibiyotik yazıp gönderdiler. Napabilriim calpol parol ve antibiyotik kısa süreli ise yarıyor