betull55 Merhaba kızlar üçlü tarama sonuçlarım.simdi çıktı ilk gebeligimde yapturmamistjm bunda yaptırmak istedim HCG sonucum 48719 çıktı internete baktım 1/250 filan yazıyor hafta sonu olduğu için de gidemedim doktora fikri olan var mı korktum.bi an riskli anlamında mi 🥺😔
tugcesakzci betull55 canım doktoruna grafik gidecek bir çok değer karşılaştırılıyor onda o yüzden tek değerler net bir şey söylenmesi mümkün olmaz maalesef
prensesannesi_2227 betull55 3lü taramada bnmde degerm yuksek ckmstı doktor down sendromu olması olanak demstı doktoruma gttm oyle bsy yok yenı detaylı yaptk dedı hatta oyuzden sınırda olunca korkulcak bsy yok sınırın cok ustu ckarsa ozman rısk var snrm
Pkl1 betull55 sonucunuz ne oldu neden yüksek çıkmış o değer şuan aynı dert bnde de var kafayı yemek üzereyim
Smyklkc betull55 ikili test bende de normal çıktı öyle olunca uclu ve dörtlü yapılmıyor sanıyordum ben
Gl-Misli32 Merhaba, bende test yaptirdim papp-a dusuk cikti 24/25 oteki Sonuc 1/1250 kafam karisti acikcasi, ilk trimsterde kanamam oldu plasenta oynamis onunla ilgisi olabilirmi bilginiz varmi ?
betull55 Smyklkc ikili tarama ve üçlü tarama kesin sonuç vermiyor ama %80 doğru demişti doktorum ama detaylı ultrason baya kesin sonuç.Bu arada 3 lu tarama 16-20.haftalar arası ben 17 deyim
Smyklkc Gl-Misli32 o zaman ikili test olmuyor mu ben 12. Haftada ikili test yaptırdım üçlü 16-20. haftalar arası yazıyor
betull55 Pkl1 sonucum çok şükür herşey normal gelişiminde filan bir sıkıntı yokmus detaylıda da bişey çıkmadı zaten tek değerin yuksek olması birşey ifade etmiyor birbirine oranı önemli dedi doktorum inşallah sizinde bişey yoktur ferah tutun içinizi