1palyaco Kızlar 11haftalık gebeyim evi süpürdüm ondan sonra sağ yumurtalığıma doğru ara ara sancı giriyor anlık . Kendimi yorduğum için midir ? Bi olumsuzluk teşkil eder mi ki?
1palyaco umrumdadegil bi olumsuzluk olmaz inşallah 8gün sonra randevum var , dinlenmeye çalışılıyorum dikkat ediyorum .
umrumdadegil 1palyaco çok kötü olursan doktora git ama evi süpürdükten sonra olmuş muhtemelen yoruldun kendini fazla yormadan yap temizliğini ben önce bir oda süpürüyorum biraz oturuyorum ondan sonra devam ediyorum