Birbebekumudu Kizlae önceki yazılarımı görmüşsünüzdür belki bende pcos var şuan ovulasyon testi yapıyorum yardımcı olurmusunuz yumurtlamami? https://imgyukle.com/i/yL9VNP
Birbebekumudu Mervekaram22 ben 14 15 16 günü değerlendirdim bugün tekrar yapacağım siliklesme oldumu diye eğer olduysa bugünü de değerlendirmelimiyim
Mervekaram22 Birbebekumudu evet silikleşme olduğunda çatlama olduğu anlamına gelir bugününde yarınına değerlendir
Birbebekumudu Mervekaram22 iste testteki gibi 14 ünde başlamış yumurtlama 16 sinda pik oldu ben 14 15 16 değerlendirdim bugünü de değerlendireceğim test yapip