Aryaam Gulcangzl16 inslah Allah nasıp ederrse bnde Mart snnesi olucam sağlıkla hayırlısıyla gelsin bebekleirmiz daha hiç bsy almadım 7 ci ayımı bekliyorum
Deletedmom_78 Gulcangzl16 bizim herşeyimiz hazır birtek hastane çantasını hazırliycam kıyafetlerini yıkıycam 🥲
Ozlem-200 Gulcangzl16 nasip olursa 25 Mart görünüyor doğumum pek bişey almadım daha bebek arabası beşik bir kaç kıyafet şimdilik bu kadar bana kalsa herşeyi alıp koymuştum ama annem frenliyor malesef
Gulcangzl16 Deletedmom_78 benim de öyle çok şükür hazırladım bitti. Hastane çantası için bekliyorum bende
Deletedmom_78 Gulcangzl16 ne zaman hazırlamayı düşünüyon ben şuan pazartesi 28 haftalık olacam diyom 34 33 gibi ayarliyim
Sehermahsum7321 Ozlem-200 büyük parçaları al diğerleri kolay bnm de 25 Mart gözüküyor hayırlısıyla doğuralım
Senayan Bizimde neredeyse herşeyimiz hazır odasını aldık gelmesini bekliyorum yıkayıp yerleştireceğim ben de
Mervesrsy Bizim de dolabımız kıyafetlerimi hazır gibi sadece beşik araba bir de birkaç eksiklerimiz var onları alınca tamamlanacak inşallah
Efnan3443 24+4 haftalık hamileyim beşiğin sipariş verdim bataniye patik ördüm yavaş yavaş almaya başlıcam inşallah
Ozlem-200 Sehermahsum7321 Amin inşallah zıbın tulum bunlardan kaçar tane kaç aylıktan ne kadar uzun kollu mu kısa kollu mu nasıl alacağım konusunda baya tecrübesizim ilk hamileligim bu yavaş yavaş birşeyler almaya çalışıyorum işte 😊
Aybarssena Benimde 19 Mart görünüyor. Büyük eksikleri aldım dolap haricinde. Kıyafetleride ufak tefek eksikler var 1 e bebek turuna bakıyor 😬 Benim ihtiyaçlarım kaldı çoğunlukta
asel_asl Gulcangzl16 martın başı gibi benim de doğum hayırlısıyla.. araba ve beşik aldım kıyafet bikaç parça 2 tane battaniye şampuan aldım ama daha çooook eksik var tek seferde alınacak gibş değil.. her doktor kontrolünden sonra mağaza turuna çıkmayı düşünüyorum böyle böyle bitecek inşallah 😅
Hatice--- Gulcangzl16 Mart sonu Nisan başı gözüküyor sezaryen olacağı için muhtemel mart anası olacağım inşallah baya eksiklerini aldım giyim olarak araç gereçler kızımda alınmıştı onları kullanacağız sadece günümüzü bekliyoruz bakalım 💙
gzdee11 Selam kızlar bizim de mart sonu görünüyor Allah’ın izniyle. Büyük parçalarımız bitti bebeğin kıyafetlerini de aldım. Kendim için gerekli olanları almaya başlayacağım artık 🌸 Hastane için Pijama aldınız mı fotoğraf paylaşır mısınız
Sehermahsum7321 Ozlem-200 fazla alma eğer alacak isen büyük al şart değil küçük olması benim 2 gebeliğim oğlumun bir sürü var onları giydireceğim 😅