umrumdadegil çünkü çoğu insan sadece evham yaptığı için bile gereksiz meşguliyet yaratabiliyor. Sağlık hizmeti basamak basamaktır. Pretisyen hekim gerek görürse uzman hekime yönlendirir. Sonuçta uzman doktor sadece basit bi evham için meşgul edilmez, aciliyeti olan hastanın önü kesilmez. Bunu önlemek amacıyla önce hekim görür gerekli gördüğü taktirde uzman hekime zaten yönlendirir canım içini ferah tut😊