İlk olarak sağlık ocağına gitmende fayda var o degelerine bakıyor sisteme işliyor sonra kadın doğuma gittiginde 7 haftalıksan yani ultrasona göre orda tam olarak ne zman hamile kaldığın gozukuyor doktora ben tetkikleriminsaglik ocağından yaptırdım diyorsun o da e nabizdan bakıyor bana son bı kan tahlili yaptırmışti bı de folik baslamadiysan onu veriyir bu kadar