-Sevgi Kızlar adet olucak gibi bi sancı var 39. Haftamdayım normal mi bu ? Doğum başlama belirtisi mi yoksa yalancı sancı mı yaşayanlar yazsın lütfen 🙏
Liv3652 -Sevgi dakika tutun 5-10 dk bir giriyorsa dinlenmeyle geçmiyorsa gerçek sancıdır genel de belden girip kasıga doğru saplanıyordu bende
Edaa01 -Sevgi cnm gercek sancı oldugunu anlarsin zaten anlamaman mümkün değil ayırt edebilirsin dakikalara bak sürekli gelip gidip ve şiddetli oluyorsa gercek sancıdır
Melike_4949 -Sevgi 35 haftadan beri sürekli oluyor bana sonra pat diye gidiyor 😅😅 37 haftalik hamileyim bende
Sevvalll42 -Sevgi herkesin belinde olmaz zaten kasıkların ağrıyosa geçmiyosa gerçektir bi ılık duşa gir geçerse yalancı geçmezse gerçek sancı
Byzlnz -Sevgi benim belim değil kasıklarım Ağrımıştı sadece hatta ben yalancı sancı sandım geçtiği için gerçek sancıymış 1 cm açılmam varmış senin haftanda
-Sevgi Sevvalll42 ilk olduğu için bende ne yaşycam tam olarak bilemiyorum size sormak istedim o yüzden teşekkür ediyorum
-Sevgi Byzlnz hafta sonu da başka doktora gitmeyi de hiç istemezdim ama sanırım ılık bi duş alıp kontrole gideceğim
Cicekliannee Ben doktoruma sorduğumda sanci mu acaba diye kendine soruyorsan sanci değildir dedi, gerçek doğum sancısı seni düşündürmez dedi 😅
Byzlnz -Sevgi git canım ihmal etme benim bebeğimin suyu azalmıştı o yüzden suni sancı verdiler ben hiç anlamadım azaldığını
Byzlnz -Sevgi oluyor canım öyle şeyler kontrole git sorun olmaz diye düşünüyorum birşey yoksa bile için rahatlar
-Sevgi Edaa01 hiç siddetli değil ama beni tedirgin etti açıkçası ne yapsam bilemedim şuan uzandım önce bi dinleneyim dedim
Mayisss İşte önceden olsa dersin daha zaman var benimde aynısı oluyor 39+4 gunluk bu zamanda olunca acaba sancı mi diye düşünüyo insan
-Sevgi Mayisss evet bi acaba mı diyorum şuan için bide kendi doktorumdan başkasına gitmeyi de hiç sevmiyorum o da beni tedirgin ediyo 🙄