Sevil1996 Göğüs hassasiyetim gitti yumuşadı korkuyorum olabilir mi önceden sertti dolgundu şuan normal
umrumdadegil Sevil1996 korkma hamileliğin her dönemi farklı geçer bir belirti gider başka bir belirti gelir yerine
Bukettt23 Sevil1996 bende 11 haftalık hamileyim bir ara göğüs hassaiyetim geçer gibi oldu ancak sonra yeniden oldu yani normalmiş öyle dediler bana da
susaMom_ Sevil1996 Canim benimde belirtilerim azaldı kasık ağrım artmaya başladı bir şey olur mu oldu mu demekten kendimi alamıyorum ama bir şey yoktur Allahın izniyle iyi düşünmeye çalışalım
Ahsksdk Sevil1996 hayır sakın korkma hamilelikte belirtiler gidip gelebilir bir gün kasık ağrısı yaşarsın yarın hiç bişey hissetmezsin hamileliğin her anı ve her dönemi çok farklı