Nur92 Bu sabah bi ağrıyla uyandım daha önce hiç hissetmemiştim böyle bir ağrıyı. Doğum yapmış annişler doğum belirtisi olarak bel ağrısının başladığını oradan kasıklarına yayıldığını o söylüyor bu Bel ağrısı ağır kaldırırız da belimiz ağrır ya öyle bir ağrı mı yoksa batma şekinde olan bir ağrı mıı?? 38.haftamdayım uykundan uyandım ağrıdan dolayı acaba bir işaret mi?
Nur92 Hulyaaaa daha geçen hafta gittim doktora hiçbir belirti yok demişti çatı muayenesinde 1 haftada değişebilir m i