Humeyranin Selamlar 18 haftalık hamileyim kızımız olacağını öğrendik ama bir kuyunun içine düştüm çıkamıyorum. İsim bulamıyorum. Kibar, anlamı hoş bir isim arıyorum. İki isim de olabilir. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum ☺
Tulin41 Humeyranin hayırlı olsun bende cinsiyetini bekliyorum 15 haftalığız. Eğer kızım olursa 🧡Zümra🧡 düşünüyorum😊
Tuggcee15 Benimde kızım olacak 27 haftalığız bizde bulamadım isim karar vermek çok zormuş hoşuma giden Aden Lina ve Nil ismi var
Efnan3443 Benimde kızım olacak ama hal bir isim bulamadım Lavin yada Belinay arasındayım ecrinde güzel bilmiyorum kaf karışık 🤔
Humeyranin [silindi] eşim Luna istiyor ben de İdil düşünüyorum kararsız kaldım yanına belki sonra bir isim daha düşünebiliriz
Humeyranin MomsE teşekkür ederim ☺bunlar beğendiğim isimlerden fakat eşim bahane buluyor 😄 şu şunun ismi bu bunu çağrıştırıyor diyor 😌