Tontisannecik Birkaç gecedir mide yanmasından uyuyamıyorum. Sabah dayak yemiş gibi her yanım ağrıyor yorgunluk hissediyorum. Bir de çalışıyorum gün içinde dinlenemiyorum. Var mı benim gibi olan? 25 haftalık olduk
Drybsn Tontisannecik bendede aynı durum var 22 haftalık olduk geceleri ağrıdan uyuyamıyorum sabahları kamyon geçmiş gibi her yerim sızlıyor iş yerinde dinlenme olasılığı olmadığı için daha zorlanıyorum /( bu atalar kaşık ağrısı çoğaldı benim ayrıca hakkımızda hayırlısı artık :(
Zeynp Tontisannecik 33 ü bitiriyorum bende Tamda dediğin gibi uyanıyorum Bütün gün toparlayamıyorum Artık o kadar zorlanıyorum ki Çalışıyorum ben de
Grycaglar Tontisannecik Ben zaten gece boyu bıldıgın oturarak uyuyorm uyumak denırse tabı sonra butun gunde huysuz oluyorum 😒 mide yanması berbat bişe 🤢 bide göbegim kocaman oldu saga sola dönmemde zorlastı allah yardımcımız olsun 🤲🏼
Happymammy Tontisannecik ahhahaha 😂 bu sabah aynı soruyu eşime sordum uyanınca sen beni gece dövüyomsun gözüm açıkken yapamadığın için dedim valla dayak yemiş gibi uyandım ilk defa bu sabah kolum bacağım her yerim ağrıyodu 35 haftalık olduk ama biz sizin bıdıklar erken başlamış analarını yormaya 😍
Ebrufarid Bende öyleyim canım 27 haftalık oldum sanki uykuda dinlenmemis gibiyim birde sürekli dönüyorum rahat uyku yok mide sorunu bende de var bir de bulantı eklendi of Allah yardimcimiz olsun
Tontisannecik Ebrufarid Amin ben de rahat edemiyorum dönmek istiyorum zor dönüyorum zor zamanlara girdim
Elmalikurabiye Ben daha 10. Haftadayim. Benim simdiden oyle. 2 3 saat bulantidan uyuyamiyorum zaten. Kalktigimda da boynum belim heryanim agriyo..