Sadelim Arkadaşlar merhaba Şubat sonu Mart başı gibi bekleniyor doğumum inşallah pijama takımı almak istiyorum kalın mi almaliyim ince mi almalıyım siz nasıl aldınız nerden aldınız fikir verir misiniz lütfen ☺️
LamiyaCetinkaya Sadelim Normal penye alabilirsin hastaneler soğuk olmuyor, yanına yelek veya hırka alırsın üşürsen giymek için 😊
Liv3652 Sadelim trendyol da çok güze takimlar var onu düğmeli onlarla daha rahat edersiniz emzirme açısından zaten evler de hastane ortamı da çok sıcak oluyor bir de lohusa haliyle insan daha çok darlanmaya müsait oluyor 😄
Mervesrsy Sadelim ben iki takım aldım ikisi de penye biri lohusa sabahlıkl, bir takım daha alacağım birde gecelik takım almayı düşünüyorum inşallah Allahım nasip ederse normal doğum da daha çok kullanışlı oluyormuş gecelik bilginiz olsun :)
Sadelim LamiyaCetinkaya polar alsam çok mu kalin gelir acaba bebek emmek isteyecek falan daralır miyim mi 🤭
LamiyaCetinkaya Sadelim bence çok darlar seni, önü düğmeliyse altına bir atlet giyip kullanabilirsin belki. Diğer türlü emzirmek zorlar 🥴
Mervesrsy Sadelim bence çok çok sıkılırsın ben normalde de asla giyinemem birde lohusa haliyle daha çok sıcak basar penye al hastane ve ev ortamı zaten sıcak oluyor
Mervesrsy Sadelim evet trendyoldan aldım bir tanesi Siyah İnci sayfasından birde indirim var hemen bakın :) bir takım daha ordan alıcam kalıteli güzel kumaşı var ben salaş olsun diye bir beden büyük aldım :) lohusa sabahlıklı takımımı da Birol Gaye Nehirsel 3lü set olarak aldım :)
Mervesrsy Safie2020 yani kişiden kişiye değişir ama ben ince olmasını seviyorum çok kalın giyinmiyorum ve de kaliteli bence fiyatına göre