Kızlar herkese selam 🫶🏼 bende hep doğum hikayemi yazmak istemişimdir. Ama çok vaktim yok hemen başlayayım 😂 4 Aralıkta planlı sezeryan oldum. Damar yolu açıldı önce, kan tahlili verdim. Nst bağlandım. Saat 10da beni aldılar. Ben bi tutuştum 😂 Herkes ağlaya ağlaya gönderdi beni. Hayatımda ilk kez ameliyat masasına yatıcaktım ve beni ne beklediğini asla bilmiyodum. 7-8 kişi vardı ve herkes çok güzel ilgilendi. Bütün işlemleri tek tek anlattılar. Şuan belinden uyuşturucaz ama önce omuzlarını rahat bırakman ve kafanı öne eğmen gerek dediler. İnanın iğneden korkan ben, gram acımadı diyebilirim. Damar yolu acıdı ama ne yalan söyleyeyim 🥺 neyse yavaş yavaş sıcaklık hissettim ayaklarımda yatırdılar beni, sonda taktılar hissetmedim. Doktorum geldi heh dedim başlıyoruz 😂 hiç bsey hissetmedim sadece çekiştirmeler oldu. Saat 10.14 kızım doğdu 🐣 dikişlere geçtiklerinde zaman geçmedi gibi hissettim tansiyonum veya oksijen düştü sanırım. Midem bulanır gibi oldu başımdaki kadına söyledim hemen bseyler yaptı. Gözlerim kapanıyordu kendime geldim. Herşey bittikten sonra odaya aldılar beni. Kum torbası koymadılar, karnıma bastırmadılar. Sadece rahimi kontrol etmek için hafif bastırdılar. Çok az ağrı hissettim. Dayanılmayacak kadar değil. Ebelere göre değişiyor bu sanırım. İlk yürüyüşte ayağa kalktım ve bi daha yatağa yatmadım. İnanın sandalyede oturmanız, bi sonraki kalkışınız için daha rahat. Yürüdükçe açılıyorsunuz. Evet sonrasında ağrı acı çekiyorsunuz ama hemen ağrı kesici yapıyorlar. Sütüm hemen gelmedi ve kızımın çenesi inanılmaz güçlüydü ilk emzirmede göğüs ucumu kanattı ve bayağı canım yandı.. şuan kızım yanımda 12. Günümüz.. çok şükür herseye değiyor. Tamamen topladım kendimi. Zorlandığım tek şey alerjim olduğu için hapşıramadım. Bi kere yeltendim ve canım çok yandı. Sonrasında hep tuttum 😂 suan herşey yolunda. Uzun oldu ama hatırladıklarım bunlar. Sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz. Allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻