Merhabalar. Özel bir okulda öğretmen olarak çalışıyorum. İlk hamileliğim. Bu konular hakkında hiçbir bilgim olmadığı için size sormak istedim. Doğum iznindeyken her ay maaş yatıyor mu ? Doğum parası maaştan bağımsız alınan bir yardım mı? Yoksa toplu maaş ödemesi gibi bir şey mi ? Nasıl alınır nereye başvurulur detaylı bir şekilde bilgilendirebilir misiniz ?