Firstmomfirstchild Doguma 50 günüm kaldı :) şöyle gelen misafirler için bebiş cikolatasi yaptirayim diyorum ama hem tadi hem sekli güzel olan yaptirdiginiz güvenebilecegimiz siteler var mıdir acaba
Heidihat Firstmomfirstchild bende burda bekleyeyim benim daha az kaldı instgramdakilerede fazla guvenemedigimde ha diyince sipariş veremedim kampanya da olanlar var
Ebruli_08 Firstmomfirstchild arkadaşım instagramdan çikolata deposundan sipariş verdi memnun kaldı tadı da güzel demişti
GizeemArslaann Ben instagram cikolatadeposuu sayfasından bunu yaptırdım memnun kaldım ama tadına bakmadım bilginiz olsun
Firstmomfirstchild GizeemArslaann en çok orası önerilmis galiba. Ama.cok güzell duruyorlar peki doğum yaptinız mı? Doğuma ne kadar kala yaptirdiniz
Heidihat Heidihat çikolata madeni diye sayfa var oradan çikolata magnet yaptıran alan var mı guvenilir sayfa mi acaba kampanya varmış instagramda
GizeemArslaann Firstmomfirstchild yok henüz doğum yapmadım. Doğumdan 1 ay önce yaptırdım. Aldığım yer sıcakta ve nemde bekletmediğiniz sürece sıkıntı olmaz 18 ay raf ömrü var dedi
Bimiyendis Firstmomfirstchild ben de burdaki yorumlardan görüp ordan sipariş verdim, 2 gün önce geçti elime. 1 günde teslim ettiler. Tadı gerçekten efsane, baskıları da kaliteli. Tavsiye ederim
Heidihat GizeemArslaann benim Instagram’da baktigim çikolata magdeni yazıyor deposu yazan ayrı bı sayfa
Bimiyendis Heidihat 150 tane baskılı çikolata metal kutuda 400 tl ye geldi güncel fiyatları ve kampanyaları yazmışlar ben daha uygun fiyatını görmedim bir sürü yere sordum
Bimiyendis Heidihat siz öyle diyince eşime sordum vermişiz meğer 40 50 gibi bişey, bana söylememiş, dibimde aldı çikolatayı ama para verdiğini farketmemişim 😅 kusura bakmayın
Heidihat Bimiyendis ben sordumda kapıda ödeme ayrı siz odiceksiniz dedi çikolata fiyatını havale kargo bana aitmis