Fatmakartal01 Merhabalar hanımlar eşimle ikinci oğlumuza asil ismini vermeyi karar verdik ama bazı kişiler kız ismini andırıyor diyorlar duydunuz mu hiç kız isminde asil🙂
Boncukk123 Fatmakartal01 genel de kıza asel erkeğe asil koyuluyor ama çevrem de artık o kadar cok kişi de var ki koyamam o yüzden ama asil isminin yanına bsey eklerseniz daha hoş gozukebilir bende hiçbir ismi yakıştıramıyorum sanki olmuyor begendıklerim de çevremiz de var koymak istemiyoruz saglıklı olsunlar da canım bakalım bulunur
Dileksue Asil erkek ismi gayette insanlarda herşeye Bi kulp bulmasınlar ya asele benzettiler galiba ama asil eskiden de kullanılan bir erkek ismi hiç asil diye Bi kız görmedim bence güzel
dilekb67 Banada kız ismini andıryo diyolar.bi isimi erkeğe koyarsan erkek,kıza koyarsan kız ismi olur bu görüşe gerçekten kızıyorum.
ZehrAren Fatmakartal01 Oğlumun adı Asil.4 senedir hiç kız ismi diye bişey duymadım.Gayette severek kullanıyoruz ismimizi🙂
gencbir_anne Fatmakartal01 ay herkes bişeye laf bulmasa olmaz sanki sinir oluyorum gayet de güzel bi isim kız ismine benzediği falan da yok öyle kişilere başka hiç bişeyinizi söylemeyin bence
Seren111 Fatmakartal01 okulda öğretmen arkadaşımın oğlunun adı da asil gerçekten güzel isim seslenince filan kulağa bi hoş geliyor 🥰 ben erkekte duydum yani