Normal şartlarda da nefes darlığı astım vs bı rahatsızlığınız var mıydı ? Eğer varsa bebeğin büyümesi de tetikliyor olabilir.Ben henüz 17+2 yım ama hiçbir rahatsızlığı olmayan maddesinde hamileliginin sonlarinda sizinle aynı şeyleri yaşıyordu. Çözümü var mı bilmiyorum maalesef 🤷 Allah şifa versin inşallah