Filiz_76 prensesannesi_2227 bende sizin gibi 36+4 haftalıgım 20 dk da bir oluyo bebek içerde o kadar sert ki karnım bi tuhaf oluyo ama nst bağladıklarında da sancım çıkmıyo nasıl bişydir anlamadım
prensesannesi_2227 Filiz_76 yalancı kasılma oldugu ıcın sancı ckmayabılıyor bnm gebelık zehrlenmesı oldugu ıcın sancım varmıs bn hsetmemısm takıpteydk aslnda ama bıan suyum geldı dıye gttm
Ebru3457 Eren3807 canım bende 28+1 im şuan benim de alt karında böyle bi şişkinlik dolgunluk hissi oluyor özellikle ayaktayken felan şişkinlikten kastınız oysa normal sanırım ben daha önce doktor kontrolünde sormuştum normal demişti
Eren3807 Ebru3457 bende geçen hafta olunca aramıştım doktoru kanama yoksa idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi geçmezse gelin demişti bugün sadece çok şiddetli sertlik oldu ağrı ile ama şuan yok sabahti sadece
Ebru3457 Eren3807 bende de ara ara oluyor devamlı olan birşey değil ben daha önceki randevularımda sormuştum enfeksiyon olsa idrarda çıkardı sanırım bana şişkinlik normal demişti
Eren3807 Ebru3457 galiba bizler biraz panik oluyoruz en ufak şeyde korkuyoruz ama elimizde olan bişey değil bence bu da
Ebru3457 Eren3807 evet canım malesef öyle oluyor ufak bi ağrı bazen az hareket ettiğinde bile hemen evhamlanıyoruz
Eren3807 ruveyda123 ben bugün gidebildim doktora bir hafta sonra tekrar gel dedi erken doğum riski için mutlaka ihmal etmeyin sadece yat dedi başka hiç bişey yapma dedi
Eren3807 ruveyda123 onu bilmiyorum bir hafta sonra gelin dedi bebeğin başı yukarıda olduğu için aşağıda olması gerekiyormuş