Pinarr-0909 merhabalar, ben 2 gebeliğimde de perinataloga gittim. Radyolojide evet bakabilir ama genel anlamda bir bölümdür başlı başına yani her türlü radyolojik tetkiki yapan uzmanlık alanıdır. Perinatalog ise kadın doğum uzmanlığını almış hekimler tekrar bir dal için hazırlanır ve o konuda da eğitim alırlar. Yani bir hekim sadece 1 alanda eğitim alıp uzmanlaşmıştır diğeri ise 2 alanda da eğitim almıştır iki alanda da bilgisi vardır ama aslında kadın doğum hekimidir. Umarım anlatabilmişimdir biraz karışık oldu 🙈 imkanınız varsa perinataloga gidin derdim 🤗